offer image

Bezpieczny hotel w Kazimierzu Dolnym

Bezpieczny hotel w Kazimierzu Dolnym. 

Kochani Goście, 

Jesteśmy gotowi do ponownego otwarcia, i goszczenia Was w Folwarku Walencja. 

Wiemy jak ważne jest nasze wspólne bezpieczeństwo i Wasze i Nasze Zdrowie. 

Dlatego też wdrożyliśmy dodatkowe działania w związku z pandemią COVID-19

Jeżeli tylko będziecie mieć ochotę wybrać się w podróż , my będziemy na Was spokojnie czekać, aż poczujecie się komfortowo do delektowania się podróżą i wypoczynkiem. 

Z przyjemnością informujemy, że będziemy Państwa ponownie gościć już od 08.05.2020. 

W związku z aktualną sytuacją w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które zapewnią bezpieczny pobyt w Kazimierzu Dolnym w Kamerlanym Folwarku Walencja.

Hotel funkcjonuje zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju, dostępnymi na stronie https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe

Bezpieczna lokalizacja:

Położenie Folwarku Walencja na kazimierskim wzgórzu stanowi naturalny azyl dla przebywających tu Gości. Cisza i spokój towarzyszą przez cały okres pobytu. Świetne trasy spacerowe, bliskość kazimierskich lessowych wąwozów, lasy, i ścieżki spacerowe wśród kazimierskich pól, będa doskonałą alternatywą do spacerów i do oddechu kazimierskim świezym powietrzem. 

Bezpieczeństwo na terenie hotelu:

W celu zabezpieczenia Państwa pobytu, podjęliśmy następujące kroki:

  • Na teren hotelu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy w ograniczonej ilości. 
  • Dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce zaraz po wejściu na teren obiektu. Działamy w bardzo kameralnym składzie aby Wasz pobyt był jak najbardziej komfortowy. 
  • Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk zaraz po wejściu na teren obiektu. 
  • W trakcie zameldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą oraz obsługującym pracownikiem recepcji. Kochani pamietajcie, jesteśmy kameralnym obiektem. 
  • Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze, oraz inne powierzchnie ogólnodostępne są dezynfekowane po każdym Gościu. W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący.
  • Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące. 

Opieka medyczna

  • Personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia.
  • Na życzenie Gości na recepcji istnieje możliwość zakupu pakietów z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki)

Pokoje hotelowe

  • Serwis pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach, pod nieobecność Gości w pokoju.( W okresie majowym) zrezygnowaliśmy z serwisu pokojowego. Jeżeli oczywiście będziecie Chcieli aby Wasz pokój był sprzątany My jestesmy gotowi i możemy Wam pokój sprzątnąć. 
  • W trakcie pobytu Gości nie odbywa się serwis pokoi. Wymianę ręczników można zlecić poprzez wywieszenie na zewnętrznej klamce drzwi do pokoju torby hotelu z brudnymi ręcznikami. Zostaną wymienione na nowe wraz z torbą.
  • W trakcie sprzątania po pobycie Gości dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, lodówka, naczynia, zastawa, telefon, pilot do telewizora i wszystkie inne przedmioty znajdujące się w pokoju.
  • Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, w pokoju hotelowym odbywa się obowiązkowa dezynfekcja pokoju. 

Powierzchnie ogólnodostępne

  • W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym.
  • Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika.
  • Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenie
  • Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są  toalety.
  • Wprowadzone zostały ograniczenia w korzystaniu ze wszystkich stref ogólnodostępnych:  toalety, strefa wellness & spa, pokój zabaw dla dzieci, lobby bar, hol, restauracja bufetowa oraz a la carte.( Okres przejściowy) 
  • Posiłki będą serwowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i przy zachowanym reżimie sanitarnym: dania wyłącznie w formie serwowanej, restauracje dostępne jedynie dla Gości hotelowych, odpowiednio zaaranżowana przestrzeń oraz możliwość dostarczenia posiłków do pokoju.
  • Serwujemy Królewskie śniadania z dużym wyborem dań na ciepło, posiłki będą serwowane. Możecie zjeść śniadanie na tarasie hotelowym lub w restauracji gdzie zachowamy bezpieczne odległości. 

Bezpieczeństwo osobiste

  • Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach oraz utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich.

Kontakt bezpośredni

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu:81 882 11 65  lub mailowo pod adresem: recepcja@folwarkwalencja.pl 


Przydatne informacje

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/ 
Na naszej stronie: www.folwarkwalencja.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.

Kochani razem bezpiecznie przetrwamy te trudne chwile, i będziemy mogli się cieszyć wspaniałami chwilami.

Dyrekcja Hotelu 

Emilia Bidzińska 

tel. 695-836-928 

e mail. marketing@folwarkwalencja.pl