Bezpieczny hotel w Kazimierzu Dolnym.
Kochani Goście,
Jesteśmy gotowi do ponownego otwarcia, i goszczenia Was w Folwarku Walencja.
Wiemy jak ważne jest nasze wspólne bezpieczeństwo i Wasze i Nasze Zdrowie.
Dlatego też wdrożyliśmy dodatkowe działania w związku z pandemią COVID-19
Jeżeli tylko będziecie mieć ochotę wybrać się w podróż , my będziemy na Was spokojnie czekać, aż poczujecie się komfortowo do delektowania się podróżą i wypoczynkiem.
Z przyjemnością informujemy, że będziemy Państwa ponownie gościć już od 08.05.2020.
W związku z aktualną sytuacją w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które zapewnią bezpieczny pobyt w Kazimierzu Dolnym w Kamerlanym Folwarku Walencja.
Hotel funkcjonuje zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju, dostępnymi na stronie https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Bezpieczna lokalizacja:
Położenie Folwarku Walencja na kazimierskim wzgórzu stanowi naturalny azyl dla przebywających tu Gości. Cisza i spokój towarzyszą przez cały okres pobytu. Świetne trasy spacerowe, bliskość kazimierskich lessowych wąwozów, lasy, i ścieżki spacerowe wśród kazimierskich pól, będa doskonałą alternatywą do spacerów i do oddechu kazimierskim świezym powietrzem.
Bezpieczeństwo na terenie hotelu:
W celu zabezpieczenia Państwa pobytu, podjęliśmy następujące kroki:
- Na teren hotelu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy w ograniczonej ilości.
- Dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce zaraz po wejściu na teren obiektu. Działamy w bardzo kameralnym składzie aby Wasz pobyt był jak najbardziej komfortowy.
- Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk zaraz po wejściu na teren obiektu.
- W trakcie zameldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą oraz obsługującym pracownikiem recepcji. Kochani pamietajcie, jesteśmy kameralnym obiektem.
- Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze, oraz inne powierzchnie ogólnodostępne są dezynfekowane po każdym Gościu. W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący.
- Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące.
Opieka medyczna
- Personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia.
- Na życzenie Gości na recepcji istnieje możliwość zakupu pakietów z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki)
Pokoje hotelowe
- Serwis pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach, pod nieobecność Gości w pokoju.( W okresie majowym) zrezygnowaliśmy z serwisu pokojowego. Jeżeli oczywiście będziecie Chcieli aby Wasz pokój był sprzątany My jestesmy gotowi i możemy Wam pokój sprzątnąć.
- W trakcie pobytu Gości nie odbywa się serwis pokoi. Wymianę ręczników można zlecić poprzez wywieszenie na zewnętrznej klamce drzwi do pokoju torby hotelu z brudnymi ręcznikami. Zostaną wymienione na nowe wraz z torbą.
- W trakcie sprzątania po pobycie Gości dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, lodówka, naczynia, zastawa, telefon, pilot do telewizora i wszystkie inne przedmioty znajdujące się w pokoju.
- Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, w pokoju hotelowym odbywa się obowiązkowa dezynfekcja pokoju.
Powierzchnie ogólnodostępne
- W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym.
- Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika.
- Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenie
- Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są toalety.
- Wprowadzone zostały ograniczenia w korzystaniu ze wszystkich stref ogólnodostępnych: toalety, strefa wellness & spa, pokój zabaw dla dzieci, lobby bar, hol, restauracja bufetowa oraz a la carte.( Okres przejściowy)
- Posiłki będą serwowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i przy zachowanym reżimie sanitarnym: dania wyłącznie w formie serwowanej, restauracje dostępne jedynie dla Gości hotelowych, odpowiednio zaaranżowana przestrzeń oraz możliwość dostarczenia posiłków do pokoju.
- Serwujemy Królewskie śniadania z dużym wyborem dań na ciepło, posiłki będą serwowane. Możecie zjeść śniadanie na tarasie hotelowym lub w restauracji gdzie zachowamy bezpieczne odległości.
Bezpieczeństwo osobiste
- Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach oraz utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich.
Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu:81 882 11 65 lub mailowo pod adresem: recepcja@folwarkwalencja.pl
Przydatne informacje
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie: www.folwarkwalencja.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.
Kochani razem bezpiecznie przetrwamy te trudne chwile, i będziemy mogli się cieszyć wspaniałami chwilami.
Dyrekcja Hotelu
Emilia Bidzińska
tel. 695-836-928
e mail. marketing@folwarkwalencja.pl