Bezpieczny hotel w Kazimierzu Dolnym. Kochani Goście, Jesteśmy gotowi do ponownego otwarcia, i goszczenia Was w Folwarku Walencja. Wiemy jak ważne jest nasze wspólne bezpieczeństwo i Wasze i Nasze Zdrowie. Dlatego też wdrożyliśmy dodatkowe działania w związku z pandemią COVID-19Jeżeli tylko będziecie mieć ochotę wybrać się w podróż , my będziemy na Was spokojnie czekać, aż poczujecie się komfortowo do delektowania się podróżą i wypoczynkiem. Z przyjemnością informujemy, że będziemy Państwa ponownie gościć już od 08.05.2020. W związku z aktualną sytuacją w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które zapewnią bezpieczny pobyt w Kazimierzu Dolnym w Kamerlanym Folwarku Walencja.Hotel funkcjonuje zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju, dostępnymi na stronie https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegoweBezpieczna lokalizacja:Położenie Folwarku Walencja na kazimierskim wzgórzu stanowi naturalny azyl dla przebywających tu Gości. Cisza i spokój towarzyszą przez cały okres pobytu. Świetne trasy spacerowe, bliskość kazimierskich lessowych wąwozów, lasy, i ścieżki spacerowe wśród kazimierskich pól, będa doskonałą alternatywą do spacerów i do oddechu kazimierskim świezym powietrzem. Bezpieczeństwo na terenie hotelu:W celu zabezpieczenia Państwa pobytu, podjęliśmy następujące kroki:Na teren hotelu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy w ograniczonej ilości. Dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce zaraz po wejściu na teren obiektu. Działamy w bardzo kameralnym składzie aby Wasz pobyt był jak najbardziej komfortowy. Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk zaraz po wejściu na teren obiektu. W trakcie zameldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą oraz obsługującym pracownikiem recepcji. Kochani pamietajcie, jesteśmy kameralnym obiektem. Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze, oraz inne powierzchnie ogólnodostępne są dezynfekowane po każdym Gościu. W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący.Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące. Opieka medycznaPersonel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia.Na życzenie Gości na recepcji istnieje możliwość zakupu pakietów z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki)Pokoje hoteloweSerwis pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach, pod nieobecność Gości w pokoju.( W okresie majowym) zrezygnowaliśmy z serwisu pokojowego. Jeżeli oczywiście będziecie Chcieli aby Wasz pokój był sprzątany My jestesmy gotowi i możemy Wam pokój sprzątnąć. W trakcie pobytu Gości nie odbywa się serwis pokoi. Wymianę ręczników można zlecić poprzez wywieszenie na zewnętrznej klamce drzwi do pokoju torby hotelu z brudnymi ręcznikami. Zostaną wymienione na nowe wraz z torbą.W trakcie sprzątania po pobycie Gości dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, lodówka, naczynia, zastawa, telefon, pilot do telewizora i wszystkie inne przedmioty znajdujące się w pokoju.Po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnego, w pokoju hotelowym odbywa się obowiązkowa dezynfekcja pokoju. Powierzchnie ogólnodostępneW miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym.Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika.Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenieZe szczególną dokładnością dezynfekowane są toalety.Wprowadzone zostały ograniczenia w korzystaniu ze wszystkich stref ogólnodostępnych: toalety, strefa wellness & spa, pokój zabaw dla dzieci, lobby bar, hol, restauracja bufetowa oraz a la carte.( Okres przejściowy) Posiłki będą serwowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i przy zachowanym reżimie sanitarnym: dania wyłącznie w formie serwowanej, restauracje dostępne jedynie dla Gości hotelowych, odpowiednio zaaranżowana przestrzeń oraz możliwość dostarczenia posiłków do pokoju.Serwujemy Królewskie śniadania z dużym wyborem dań na ciepło, posiłki będą serwowane. Możecie zjeść śniadanie na tarasie hotelowym lub w restauracji gdzie zachowamy bezpieczne odległości. Bezpieczeństwo osobisteZachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach oraz utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich.Kontakt bezpośredniJeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu:81 882 11 65 lub mailowo pod adresem: recepcja@folwarkwalencja.pl Przydatne informacjePolecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/ Na naszej stronie: www.folwarkwalencja.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.Kochani razem bezpiecznie przetrwamy te trudne chwile, i będziemy mogli się cieszyć wspaniałami chwilami.Dyrekcja Hotelu Emilia Bidzińska tel. 695-836-928 e mail. marketing@folwarkwalencja.pl